Schoolbus

Onze school beschikt over een eigen schoolbus, die ingezet wordt om een gedeelte van de leerlingen dagelijks, over een vast parcours op te halen en terug huiswaarts te voeren. Dit enkel in Burst, Bambrugge, Ottergem en Vlekkem. Mogen we vragen aan de ouders dat hun kinderen zouden klaarstaan als de bus komt en dat er hen 's avonds ook iemand opwacht. Onze eigen schoolbus wordt ook ingezet voor sommige klasuitstappen.

De betalingen van onze schoolbus voor dagelijks ophalen en terugbrengen van leerlingen gebeuren op het einde van elke maand. De betalingen van busvervoer voor educatieve uitstappen vallen onder de maximumfactuur.

Het tarief voor dagelijks vervoer van leerlingen van en naar de school bedraagt € 30 per maand, € 3 per dag en € 1,50 per rit.
Het tweede kind krijgt een vermindering van 20% en het derde kind rijdt gratis. Deze korting is enkel toepasselijk op abonnementen en niet op het rittarief.
Het tarief voor educatieve uitstappen met onze eigen schoolbus : € 1,50/km.