Vriendenkring

Onze school beschikt over een actieve vriendenkring.
De vriendenkring bestaat uit een groep geëngageerde ouders die meehelpen op allerlei activiteiten en festiviteiten.
De leden van onze vriendenkring komen een 4-tal keer per jaar samen om deze activiteiten en festiviteiten mee helpen voor te bereiden.
De helpers komen niet naar de vergaderingen maar zijn er wel op één of meerdere van onze activiteiten om een handje toe te steken, net als ook onze leden.
Al de gelden, verworven bij nevenschoolse activiteiten zoals eetfestijn, kerstmarkt, schoolfeest, koekjesverkoop, filmavond, kinderfuif, ontbijt enz. worden gestort op rekening van de VZW IÑIGO, ignatiaanse scholen Sint-Franciscusschool Burst. De directeur en de leden van de campusraad beslissen in overleg met bestuur IÑIGO over de aanwending van de gelden naargelang de noden van de school. Alle ouders worden steeds via een brief op de hoogte gebracht van wat we met de opbrengsten van activiteiten doen.

Wij nodigen je allen van harte uit om een nieuwe kracht in onze vriendenkring te worden. Wie interesse heeft, geeft een seintje aan de directeur, iemand van de leerkrachten of vriendenkring. Begin september of bij instap van je kind, krijg je hierover ook een brief mee.