Maximumfactuur

Vanaf 1 september 2008 geldt per schooljaar een scherpe maximumfactuur. Het bedrag bedraagt voor elk kind voor één schooljaar: € 55 per kleuter (P->3KL) en € 105 per leerling (1Lj->6Lj). Dit voor activiteiten zoals toneelbezoek, film, sportactiviteit, educatieve uitstap van één dag, zwemmen,... .
Onkosten van deze activiteiten-uitstappen komen op de maandelijkse factuur.

Voor meerdaagse uitstappen komt er een minder scherpe maximumfactuur van € 520 per leerling voor de volledige duur aan het lager onderwijs.
Hieronder valt in onze school de bosklassen in het zesde leerjaar en de sport 2-daagse in de lagere school.
De bedragen van deze activiteiten komen op de maandelijkse factuur.

Per uitstap/activiteit wordt er een e-briefje gemaild en gepost op onze website (zie downloads). Dit e-briefje omvat de volledige info en
de kostprijs van de activiteit-uitstap zodat je zelf alles goed kan opvolgen.
Facultatieve uitgaven zoals middagtoezicht, maaltijden, opvang, schoolbus, ... vallen niet onder de regeling van de maximumfactuur.