Extra muros activiteiten

Een- of meerdaagse schooluitstappen zullen georganiseerd worden binnen het budget van de scherpe/minder scherpe maximumfactuur.
Vanaf het eerste leerjaar nemen de leerlingen deel aan sportklassen (€ 1,75 per halve dag) ingericht door het gemeentebestuur van Erpe-Mere.
Indien de school gebruik maakt van het gemeentelijk busvervoer dient elke leerling € 0,25 per rit te betalen.

Onze leerlingen van het zesde leerjaar gaan elk jaar gedurende drie dagen op openluchtklassen (± € 195).
Gedurende het schooljaar doen kinderen een aantal culturele uitstappen. De ondertekening van het schoolreglement dient als toestemming voor deelname aan de ééndaagse uitstappen. Indien de ouders de toestemming bij een ééndaagse extra-muros activiteit weigeren, dien je dit aan de school te melden.
Bij een meerdaagse extra-muros activiteit is een afzonderlijke schriftelijke toestemming van de ouders vereist.

Het streefdoel is dat alle leerlingen deelnemen aan de extra-muros activiteiten.
Leerlingen die niet deelnemen aan extra-muros-activiteiten dienen op school aanwezig te zijn.