Opbouw deel 14

Week 26 : Leveren en plaatsen van meubilair. Stap voor stap wordt het concreter en concreter. Even een gat maken in ons afdak voor een boom.

Opbouw deel 13

Week 24+25 : Tijdens het paasverlof hebben de mannen niet stil gezeten. Muren werden afgewerkt en gepleisterd. Parket werd opgekuist. Ventilatie werd afgewerkt. Weeral veel verandering.

Opbouw deel 12

Week 23 : Plannen worden verder uitgewerkt.

Opbouw deel 11

Week 22 : Vergaderen vanop het terras. Dankjewel aan het schoolbestuur van INIGO voor deze mooie kans. Bedankt aan Agion voor de subsidies. Bedankt aan L&M Works Aalst en Alexander van ZIN architecten bureau voor de goede samenwerking.

Opbouw deel 10

Week 21 : Alles krijgt meer en meer vorm. Bekabelingen en ventilatiesysteem worden steeds verder uitgebreid.

Opbouw deel 9

Week 20 : Leveren en plaatsen van de predallen van ons afdak. Onze keuken en kasten kiezen.

Opbouw deel 8

Week 19 : Palen van het afdak staan er. Sanitair komt in orde. Er wordt verder gewerkt aan ventilatiesysteem.

Opbouw deel 7

Week 17 + 18 : Berging en WC Blok buiten krijgen echt vorm. Palen luifel geleverd en eerste aanhechtingen worden bevestigd. Binnen ventilatiesysteem bevestigen.

Opbouw deel 6

Week 16 : Elke donderdag werfvergadering. Alles wordt nauw opgevolgd en bestudeerd. Op de werkvloer zijn ze zowel binnen als buiten hard aan het werk.

Opbouw deel 5

Week 15 : Alles verder opbouwen

Opbouw deel 4

Week 14 : Alles klaarmaken voor nieuwe elektriciteit.

Opbouw deel 3

Week 13 : Laatste aftoetsing ivm elektriciteit, data en verlichting. Op naar de uitvoering.

Opbouw deel 2

Week 12 : Voorbereidingen terras en overdekte.

Afbraakwerken deel 9

Week 11 : De technische ruimte wordt afgebroken om later terug met nieuw materiaal op te bouwen.

Opbouw deel 1

Week 10 : Beton gieten voor sanitair blok en bergruimte. Roosters voor palen afdak zitten klaar.

Afbraakwerken deel 8

Week 9 : Verder afbakenen van overdekte ruimte en funderingen voor sanitair blokje en bergruimte.

Afbraakwerken deel 7

Week 8 : Afbakenen overdekte ruimte, putten maken voor palen afdak, grond verwijderen. Buitenwerk gaat vooruit, ondanks het slechte weer.

Afbraakwerken deel 6

Week 6 + 7 : Heropbouw. Binnen zijn al heel wat nieuwe muren gezet. Het ziet er weeral heel anders uit. Zo fijn om vooruitgang te zien.

Afbraakwerken deel 5

Week 4 + 5 : Buitenwerken : Verwijderen terrassen - tuin - parking

Afbraakwerken deel 4

Week 3 : Buitenwerken : Afbraakwerken tuin

Afbraakwerken deel 3

Week 2 : Gelijkvloers : Uitbreken muren en maken van nieuwe deuropeningen en raamopeningen

Afbraakwerken deel 2

Week 2 : 1ste verdiep : afbraakwerken langs tuinkant

Afbraakwerken deel 1

Week 1 : 1ste verdiep : afbraakwerken langs straatkant

Start werken nieuwe kleuterafdeling

Eerste werfvergadering is achter de rug. De werken kunnen starten. Wat zijn we blij!